20 september 2010

Godnatt!




I natt har vi svullat värre på arbetet. Jag som väntar tvillingar får ju nu äta för två, eller tre kanske rentav?!?
Den här goda kakan som heter marchsmallowsfingrar (fingrar?) hade Enköpingsflickan Johanna gjort till oss.
Den var riktigt god! Ingen ugn behövdes heller, praktiskt när man är på ställen som inte har ugn.
Syster Anne hade surdegskillen Herman med sig, färdigbakad och klar.
Glömde ta kort på honom, men på onsdag är min Herman redo för bak. Kan tänka mej att jag kommer lägga ut en eller annan bild här i bloggen.

Nu är helgen avklarad, det har varit en lugn och skön helg i glada arbetskamraters lag!
Jag ska lägga mej nu, ska bara röra lite i Herman och kolla nyheterna.
Uppstigning tidigt, runt 12.20. Utbildning i Treserva på jobbet klockan 14.00.
För er som undrar är Treserva ett dokumentationsprogram vi så småningom ska börja använda.
Kort sagt, vi ska skriva allt på data istället som nu i pärmar.

Tjopptjohej!

Ps: Hittade förresten läsare i Israel också!




1 kommentar:

  1. De där marshmallowsfingrarna är säkert ngt som jag skulle gilla.

    SvaraRadera