10 september 2010

Blingbling


Nu har jag fått mitt halsband jag beställde i somras av Camillas syster. Jag gillar det skarpt!
Kommer numera att alltid bära min familj närmst hjärtat.
Gustav är också med förstås! Jag tycker det är jättefint.

Har glömt att berätta att Emilie är hemma igen. Hon kom sent i torsdags kväll till Bromma.
Finaste pojkvännen Jogge hämtade förstås i hans sprillans nya bil.
Men inte förrens idag på kvällen fick jag se henne. Imorgon ska turturduvorna äta här.
Det blir fina fisken!

Nu har en mycket trött och sliten Rolf gått och lagt sej. Erika är hos finaste Frida och Gustav är ute på span.
Tror jag ska ta en kopp thé i min ensamhet och sen sova. Är trött efter en heldag med öronen på spänn och stillasittande.
Jag är ovan vid sådant!



Glömde det viktigaste!
Min besöksräknare slog om till 18000 UNIKA besökare idag!
Whohooooo!

1 kommentar:

  1. Åhh det var verkligen ett fint halsband. Jätteläckert.

    SvaraRadera