6 september 2010

Sovläge


Hejsan hoppsan i galoppsan!
Tjohoo, jag har nu avverkat min första, men inte sista helg i Attendokläder.
Måste säga att jag är glad, nöjd och positiv!
Har verkligen varit superskönt att få härja fritt och ensam (inte hela tiden) i ett hus.
Allt har flytit på bra och jag gick hem nöjd med min insats.
I morse på rapporteringen till dagpersonalen så var det så trevlig personal.
Två stycken kramade om mej och hälsade mej välkommen i gänget.
Trevligt initiativ av damerna, jag blev glad.

Den ena bad dessutom om ursäkt för att vi inte fått våra Välkommen-kuvert. Hade blivit ett fel i systemet, men det skulle fixas omgående.
Ja, jag är inte långsint. Misstänkte att det var något som gått galet.
Nu jobbar jag bara onsdag den här veckan. Torsdagnatt är det insatt en vikarie för mej eftersom vi på fredag ska till Uppsala hela gänget.
Vi ska till Attendos headquarter på en uppstartsdag mellan 9-17.
Ingår både kaffe, lunch och trevlig bilresa från Bålsta till Uppsala med rara kollegor.

Nu dags att sova. Idag vill jag inte sova så länge men som vanligt blir det väl till 14.30.
Gustav har redan parkerat sej vid fotändan, tror han snarkar redan.



1 kommentar: