7 september 2010

Jaha!


Godmorgon mina vänner!
Idag vet jag inte vad som flög i mej. Vaknade 7.45, kände mej pigg och klev upp!
Helt galet!
Har nu ätit en delikat frukost tillsammans med Gustav, han åt lite ost från min macka.
Idag åt vi frukost framför TV´n och nyhetsmorgon.
Nu laddar jag för att fräscha upp min luggslitna kropp med en dusch.

I övrigt idag så blir det inte så mycket aktiviteter. Ska veckohandla på Big W eller Coop. Har inte bestämt mej än vilken butik som ska få äran att ha mej som kund, det är svåra val man ställs inför.
Ett annat svårt val är kvällens tv-tittande. Upptäckte precis att det blir en rejäl krock i kväll.
Idol-starten OCH landskamp med Zlatan i spetsen SAMTIDIGT!

Nej, det får bli landskampen. Gåshudsvarning och en tår i ögat när Zlatan stegar in på hemmaplanen i Malmö igen.
På sporten nyss spekulerades det vilt om hur publiken kommer att hylla honom.
Det kommer bli ett tifo utan dess like tydligen.
En rad olika symboler bl.a ett Z kommer att formas i publikhavet.
Men förbundet vill tydligen stoppa detta nu. Dom tycker att hela laget ska hyllas och inte en enskild spelare.
Man får aldrig vara glad!

Hade jag varit i Malmö den här veckan i stället för förra veckan hade Emilie och jag garanterat suttit med två utav dom 2000 pappersarken och format en liten del av Z:at.



2 kommentarer:

  1. Idolstarten går i repris vid 00.10 så du kan få både och....Kram!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha det verkar som vi inte är så många som hejar på Zlatan längre. Men jag hade gärna suttit där med Emilie och dig med litet pappersark.

    SvaraRadera