23 september 2010

Svårt med rubrik

Nu har jag varit vaken några timmar. Gustav buffade på mej vid 13.30 tiden, då tyckte han nog att det var färdigsovit.
Och det var det. Kände att hade jag sovit längre så hade huvudvärken kommit smygande.
Det brukar den alltid göra om jag sover för länge och för hårt. Konstigt egentligen, borde vara tvärtom. Att man får huvudvärk av att man sover för lite?!

Idag var en sån där dag då brevlådan nästan sprack av all jäkla reklam. herregud, det var säkert ett kilo med värdelöst papper som knappt ingen läser.
Däremot var det annan lite roligare post bl.a min första lönespecifikation från Attendo.
Det är kul, med lön!!!

Fick också lite mer papperskopior som jag beställt från Crimson, så snart kommer ni få hoppa jämfota av glädje när jag visar er ytterligare en fotoram med bilder på....just det La Familia!

Idag jobbar Erika sitt sista arbetspass för evigt på Willys. Sen är det bara Paleda som gäller. Hon tycker det känns skönt, har varit ganska jobbigt med dubbla jobb den här månaden.
Men såklart jättekul på lönekontot!

Nu ska jag styra upp lite i köket, Herman ska också få sej en omrörning. Den andra för idag.

1 kommentar: