28 september 2010

Sova...check!

Det märks att jag är trött när jag kommer hem och skriver dagens första inlägg.
Stavfel och fel ordval hittas ofta i dom tidiga inläggen. Som i morse "Trots mina lite lätt värkande och stela rygg"......? Vad är det för språk? Kom jag till Sverige nyligen eller?
Jag är ju egentligen en riktigt ordpolis och hatar stavfel hos mej själv. Och kanske hos andra också.........?

Dagens sömn var behaglig och lite kall. Gustav valde även idag att sova PÅ mitt täcke vid fotändan. Resulterade i kalla fötter och ben, vaknade av att jag frös och kände mej stel som en isglass.
Fick dra makens täcken över mej och somna om. Klockan 13.50 flåsade någon mej i ansiktet, det var samma kille som tidigare legat vid fötterna.
Gick upp och beskådade när raringen knaprade torrfoder.

Nu är man på banan igen efter dusch, frukost och bloggläsande.

Känner mej oförskämt utvilad, tror faktiskt jag ska gå en liten runda i huset och kolla om det ser bra ut!


2 kommentarer:

  1. haha fattar vinken jag är en av dom jag vet jag vet kram

    SvaraRadera
  2. Ha Ha jag är också en liten ordpolis. Men har märkt att när man skriver i bloggar och dylikt så händer det ganska så ofta att man både gör det ena och det andra felet, ha ha.

    SvaraRadera