17 september 2010

Otroligt

Godmorgon!
Så har man tankat kroppen och knoppen med 10 timmars sömn!
Jag undrar själv hur det gick till. Iofs hade jag några avbrott vi 3-blecket.
Ni vet katten, han skulle äta, stretcha, äta och kanske gå ut.
8.oo var jag också uppe en stund, tänkte första att jag skulle vara hurtig och vara vaken då.
Men näääää, jag ska ju ändå jobba hela helgen så mera sömn behövdes.
Jag återgick till sängen.

Just nu har jag sällskap av min rådjursfamilj här utanför köksfönstret.
Dom små kiden har växt och jag är lite orolig för nu är det bara två barn, förut har dom varit fyra barn.
Hade vart enkelt och räknat ut vart dom tagit vägen om man bott granne med Runar, men min granne heter ju Janne.

Nu ska jag äta lite frukost, en väldigt sen sådan.

1 kommentar:

  1. Hoppas att de små rådjurskiden bara var hemma och tog det lite lugnt. Men så är nog tyvärr inte fallet.

    SvaraRadera