14 september 2010

Padam!

Efter
45 minuter,

909,50:- fattigare,
40,5 cm långt kvitto
...........så har jag alltså raffsat ihop det här!

Lite impulsköp blev det dock. Bl.a två gröna växter till köksfönstret.
Tyckte både jag och fönstret borde piggas upp lite.
Köpte även ett decilitermått. Detta är något som det är bristvara på härhemma, man får alltid leta efter det enda i köket. Nu har vi två! Lyx!
Blev en påse färdig Oxpytt också.
Erika messade när jag var och handlade att hon inte skulle äta hemma idag.
Då roddar jag redan om i min välplanerade matlista.
Skulle ju varit kyckling idag som jag vet hon gillar. Får bli pytt i panna istället som hon gillar mindre.

Summa summaro:

7 middagar
frukt
grönsaker
bröd
mjölk, fil, yoghurt, Bregott, margarin, ost
blommor
kattmat
för den magnifika summan 909,50:-!

Jag är nöjd och belåten!
(Citat Signe 3 år)

Och det bästa med allt!
Jag slipper handla på hela veckan....i bästa fall!


1 kommentar:

  1. Så himla smart att veckohandla. Men jag kommer liksom aldrig så långt. Ser att du lyckats jaga rätt på din signatur också. Grattis.

    SvaraRadera