6 september 2010

Sol kan ni tro!

Vaknade utsövd av att världens finaste kisse satt två centimeter från mitt ansikte och flåsade.
Finns det något härligare sätt att bli väckt på?
Ja, det skulle väl vara med en kopp kaffe och en Skogaholmsmacka med ost på då.
Men att äta i sängen försvann redan i början på 80-talet för min del. Roffepoffe gillar inte när man äter i sängen. Det är mycket han inte gillar den kraken.

Hittills idag på min vakna tid har jag roat mej med detta, och kom nu inte med att jag inte gör något vettigt:
  • Kliat katten
  • Surfat
  • Pratat med fina Mia i 30 minuter och 36 sekunder
  • Ringt till Tele 2, blev inte klokare av det
  • Sms-at med söta Erika
  • Surfat
  • Klätt på mej
  • Hämtat post, jag hatar reklam
  • Druckit kaffe
  • Släppt in och ut Gustav 18 gånger
  • Pratat med söta Emilie
  • Surfat
  • Tittat i köksskåpen och kylskåpet
  • Skrivit en kommentar i Cissis blogg
Nu ska jag åka till Willys. Kylskåpet riktigt skriker efter invånare......ligger bara en stackars ensam gurka där.


1 kommentar:

  1. Herregud. Man blir ju alldeles matt av all aktivitet.

    SvaraRadera