23 september 2010

Tröttmössa på!


Guten morgen!

Hemma igen efter en hel natts varierande arbete. Det är kul att jobba!
Nu har det flyttat in en ny boende, han heter Calle och är en liten, skrämd, ensam undulat.
(Det är inte Calle på bilden)
Han är dock inte på samma avdelning som katterna Totte och Lillemor, kan vara klokt.
Calle bor på Dagverksamheten och jag tror han kommer acklimatisera sej mycket bra med tiden.

Jag hade med mej Hermankakan igår, schwosch sa det så var den slut.
Tror alla gillade den. Blev också av med mina små Hermansurdegar. Har bara en kvar själv nu.
Den tänkte jag baka Hermanbullar av next week.

Nu ska jag äta lite frukost, magen skriker efter föda. I natt har jag bara ätit ett äpple.
Sängen min verkar upptagen redan, en liten lurvig kisse har tagit plats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar