19 september 2010

Fort gick det!

Ursäkta mej, är det någon som vet vart den här dagen har tagit vägen??
Vaknade utsövd och helnöjd klockan 13.00.
Lite frulle och dusch, sen vips så rasslade det till!
Söndagsfrämmat i Pettssonska Palatset!
Anne, Peter, Lotta och Yvonne alla med det skönt klingande efternamnet Pettersson.
Peter var här för att jobba, tackar!
En fläkt i badrummet uppe skulle installeras samt det bästa av allt en kabel till elpannan skulle också fixas.
Detta kommer nu innebära att vi slipper frysa om våra små arslen i vinter. Elpannan kommer förhoppningsvis fungera och dyra vedinköp minimeras!
Bra Peter, du är snäll du!

Anne och jag fikade och lekte med hennes Iphone innan Lotta och Yvonne kom.
Herregud, vad jag längtar....jag vill också ha en Ajfåne!!!
Vet inte om jag har berättat, men Erika och jag har beställt varsin. Leveranstiden är på tok för lång, 6-8 veckor!
Men oj, vad kul man kan ha med den, och ringa kan man tydligen också göra med den.

Har även hunnit med att betala domarna i kvällens veteran match.
Nu ska här röstas!



1 kommentar:

  1. Herregud vilken aktivitet det har varit i palatset idag då.

    SvaraRadera