22 september 2010

Slut på vilan

I dag blev det något galet i maskineriet!
Vaknade 07.25! Försökte somna om men gav upp vid 8.00.
Då kliver jag upp....8.00! Jag ska jobba i natt och då brukar jag försöka tanka lite extrasömn.
Tror jag kommer bli aptrött inom kort.

Har inte så mycket på min Att-göra-lista idag, så här ser den ut:
  • Investera matolja så jag kan baka Herman
  • Baka Herman
  • Tvätta lite, kanske
  • Ev. en tur till någon butik som säljer ljung. Tänkte försöka göra fint i blomlådorna.
Som ni ser, en alldeles vanlig dag förutom bakinslaget. Det är ju inte varje dag jag bakar.
Väntar med spänning på att i kväll få Annes recept på Hermankanelbullar, då blir det mer baka av.
Nu lite kökstjänst.


2 kommentarer:

  1. Hermankanelbullar??? VIsste jag inte att man kunde baka. Trodde bara det blev den där goda kakan.

    SvaraRadera