29 september 2010

Hungary, 12 points!


Haft lite kontorsjobb sen jag kom hem från jobbet. Men nu är det fix och färdigt!
Överraskningspresenten är bokad, och nej Åsa jag är inte orolig över att själva jubilaren läser min blogg.
Tycker vi är värda den här lilla weekend resan efter den tråkiga sommaren då vi inte gjorde ett dugg.
Tänkte först boka en helg på någon herrgård här i Sverige typ Grythyttan dit jag vet Rolf vill åka. Men priset var på tok för högt, den här utlandstrippen blev betydligt billigare.

Nu har jag skrivit ut alla papper, ska bara messa Ingrid och berätta den glada nyheten att dom får sällskap på sin resa.
Hoppas dom blir glada......

Nu måste jag sova...Godnatt!


3 kommentarer:

  1. Va kul och klart dom vill ha sällskap !! Det ska vara jätte fint sägs det. Det var kul att få träffa dig igår kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du fick till det. Åhh då får du äta en Budapestbakelse för mig. De är sååååå goda.

    SvaraRadera
  3. Budapest är urmysigt! Jag och F var där i våras. Ta med rediga promenadskor! Fast det var kul och enkelt att åka kollektivt också, de har allt, tunnelbana (åk den gamla linjen, kommer inte ihåg vad den heter, men den har fantastiska stationer!) bussar, spårvagn och rälsbuss. Det kan man kalla utbyggd lokaltrafik! :) Hoppas att ni får trevligt!

    SvaraRadera