13 september 2010

Härliga måndag


Äntligen måndag!
Sovit så tungt inatt att jag vaknade med lite lätt huvudvärk. Vaknar alltid med smygande huvudvärk när jag sovit hårt.
Gustav sov hos mej, tätt intill mej ända till 03.00 då han försiktigt väckte mej för att han ville att jag skulle visa honom vägen till matskålen.
Han åt och jag satte mej på kökstolen och väntade, som alla andra nätter.
Efter sedvanlig stretching så ville han ut. Sen somnade jag om på direkten.

Idag ska jag åka till Västerås flygplats och hämta Owe, han har varit i England.
Åsa: Jag tror det var i slutet av september han skulle till USA, han reser som attan den pojken!
Planet landar 14.45. Jag har ingen aning om hur lång tid det tar dit men jag åker i god tid. Är lite osäker på vägen också men det måste väl ändå vara skyltat!

Hoppas jag hinner träffa Emilie innan hon åker tillbaka till Malmö idag. Kommer inte ihåg hur dags flyget går men jag har för mej att det var ikväll någongång.

Nu ska jag ta en snabbis till Willys, måste fylla på kylen och fruktskålen.


1 kommentar:

  1. Herregud två utlandstripper inom en och samma månad. Det finns de som har det bra, ha ha.

    SvaraRadera