9 september 2010

Sol, varmt, härligt

Då så!
Då har man fått sömnbehovet tillfredsställt för ett bra tag framöver.
Jag hade ställt alarmet på 13.10, ville ju inte ligga och dröna hela dagen.
2 minuter innan 13.08 så tyckte Gustav att det var dags att kliva upp.
En liten tass på kinden och en buff med nosen, kan man bli väckt på ett bättre sätt?

Erika har precis stuckit iväg till sitt näst, näst, näst sista pass på Willys.
Innan hon for iväg så fikade vi och pratade om lilla Signe.
Signe är världens sötaste tjej, en 3 -årig raring som gillar sin kompis Erika Pettersson.
Signes mamma är en vän till Erika.
Erika åt middag hos dom i går.

Hon "samlar" på döda djur. Hon har några små döda insekter i en glasburk på sitt rum. Erika frågade hur länge hon haft dom.
I 10 minuter svarade Signe! Haha, så söt!
Hon hade även ritat en jättefin teckning till mej! Ska vakna till lite och ta en bild på den senare så ni får se!

Nu ska jag fixa till lite i köket.
Just ja! Kom på en sak!
I går när jag åkte till Barkarby så såg jag en syn för gudarna.
På gångvägen promenerade en man med sitt barn i en barnvagn, samtidigt som han läste en bok.
Höger hand på barnvagnshandtaget och vänster hand höll han boken med!
SIMULTANKAPACITET!
Jag tror banne mej han tuggade tuggummi också...SAMTIDIGT!

En sån karl!

1 kommentar:

  1. Ha ha det var imponerande av killen med barnvagnen. Hoppas bara att boken inte är för spännande så han glömmer kolla sig för innan han går över gatan.

    SvaraRadera