15 september 2010

Flytthjälp

Godmorgon!
Vaknade idag av en ilsken mobilsignal, hade jag verkligen glömt att sätta den på ljudlös?
Hade egentligen ingen lust alls att kliva ur sängen. Jag hade nämligen en ganska behaglig dröm. Jag var i ett varmt land någonstans och hade precis dukat ut frukosten på balkongen.
Inte fasen hittade jag någon balkong här i Pettssonska Palatset och inte någon havsutsikt heller för den delen.

Det blev frukost vid köksbordet och utsikt över grannens välskötta hus istället.
Idag ska jag hämta Erika på jobbet 17.00. Vi ska vidare till Husby och hjälpa finaste Hanna med lite bärhjälp. Hon ska flytta den galningen......hon ska bli stadsbo. Mitt inne i stora staden ska hon och hennes rara pojkvän bli sambos.
Kommer bli jättebra tror jag, bara hennes kissemissarna trivs så är jag nöjd.

Så nu håller jag på för fullt att fixa middagen så jag hinner äta innan vi åker.

Mer senare med reportage och betygssättning av min nya maträtt, ser god ut så här långt!







1 kommentar:

  1. Var försiktig bara när du bär så du inte får ont i din rygg.

    SvaraRadera