8 september 2010

Chillibesök, trevligt!

Det blev varken gympaskor eller brödbox.
Hittade inga gympaskor jag ville ha i min prisklass.
Och på Chilli så var brödboxen helt slut. Dom visste inte ens om dom skulle få in den igen. Skit också.
Men Chilli är en sån butik där man omöjligt kan gå ut utan att handla!
Dom har så mycket fint!
Idag "råkade" jag få med mej den här fina ramen i sann Ewa-stil.
Nu ska jag sätta mej och leta igenom bilder i datorn och beställa på La Familia, Rolf kommer hoppa jämfota av glädje när han ska få sitta inramad på väggen.
Den kostade bara 159.-, billigt tycker jag.
Jag stod även idag och klämde lite på det amerikanska porslinet, men icke heller idag så bidde det något.

Undrar hur många fina brödboxar det finns hos Åsa i Usa?
Och undrar hur dyrt det är att skicka över till mej?
Blir kanske billigare om jag glider över, fingrade just på mina presentkort frånVing som ligger där i översta lådan och vill bli använda......

Snart dags att kamma till sej, middagen ska tillredas och min stjärnkock har ju annat för sej på dagarna.
Tack gode gud för det!

Idag blir det Nigellas ugnskyckling.
Det har vi ätit massor med gånger, så det vet jag är gott.


2 kommentarer:

  1. ÅH, en sån där vill jag oxå ha!!!! Härmar nog dig o införskaffar en sån imorgon...så himla fin!!!/mia

    SvaraRadera
  2. Oj Oj Oj Ewa. Här finns det bara brödboxar i affärerna och för att itne tala om allt amreikanskt porslin. Ha ha.

    SvaraRadera