6 augusti 2010

Underbara djur

I morse gick Rolf som vanligt upp alldeles för tidigt för min smak.

Han skulle ut på sin cykelrunda på 1,5 timme!
När han satt och åt lite frukost så ropade han till mej......kom och kolla!

Och har ni sett så underbart fina djur. En hel familj med rådjur. En mamma och fyra små söta barn.

Erika har sett dom tidigare hos oss men nu fick jag äntligen se dom.
Dom gillar vår oansade, vildvuxna trädgård och häcken som nu växt upp lite grann. Tror dom smaskade i en halvtimme.

Så fina!

Jag är glad idag! Fick nämligen ett tjockt kuvert från Crimson. Och döm om min förvåning när jag upptäcker att det är 60 st nya tackkort med mitt namn.....just det RÄTTSTAVAT!

Jag fick dom häromdagen felstavat,
blev ledsen och mailade samt Emilie ringde men dom kunde inte göra något sa dom......Det printas ut som man har beställt.
Som om jag skulle stava mitt eget namn fel. Fwa...?
Dom skulle höra av sej på måndag när en som har hand om reklamationer var tillbaka.
Men nu så kom dom, utan att jag ens behövde bråka.

Ibland får man vara glad!

Nu verkar det som vi ska på någon slags bilutflykt maken och jag. Han vankar av och an härhemma. Blir nästan som spår i trägolvet som han har vankat dom senaste månaderna.

Heddå på en stund.



1 kommentar:

  1. Oj vad häftigt att ha hela familjen Bambi på plats i trädgården då.

    SvaraRadera