8 augusti 2010

Vakenbak


Jag är vaken, pigg och baksugen. Ställde mej direkt och påbörjade ett litet söndagsbak.
Inget som jag rutinmässigt brukar göra men idag tänkte jag överraska mina rara kollegor.
Vill fira att dom nu får klara sej utan mej i tre veckor eftersom jag snart äntligen har semester.
Måndagmorgon 9 augusti klockan 07.00 stämplar jag ut från Håbo Kommun för gott
För att återvända den 1 september som nybliven Attendo Care medarbetare.
Blev bara 1 år och 8 månader i Håbo Kommun med andra ord.
Att jämföras med 27 år och 4 månader i Upplands Bro pisskommun.

Såklart så kan jag inte visa vad slutresultatet blir av detta bak då jag misstänker att kanske några av mina kompisar tillhör min stora, starka fanclub här i bloggen.
Och då är det definitivt ingen överraskning!

Oj, nu måste jag känna på kakan med min fina provsticka inhandlad i Mystic Village i USA, maj -09.
Den var klar!



2 kommentarer:

  1. undrar om man skal ta en liten tur forbi jobbet ikväll....

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert ngt väldigt gott. Du får väl fota och lägga ut i bloggen lite senare.

    SvaraRadera