31 augusti 2010

Mera semesterbilder.....

Godmorgon på er! Rosengård calling!
The weather is sunny and not a cloud så långt ögat kan nå.

Här kommer då en liten komplettering av gårdagens äventyr.
När vi kommit hem från Big W så gick vi direkt ett par portar bort till Emeli och Albin.
Han blev så glad att se Emilie lilla Albin så han kissade på sej.

Albin är världens finaste lilla tax, bara 1 och ett halvt år. Oj, vad han gillar Emilie, ska alltid sitt i knät och gosa, parveln.

Matte Emeli är förstås förstahandsvalet för lilla Albin.

Jag kom på att ni stackare kanske har legat sömnlösa inatt och undrat "Vad åt dom till middag?"
Då kan jag berätta för er att vi åt ingen middag!
Vi gick ju över till Emeli och Albin och där blev det lite vin på balkongen. Vi hade med oss våra överblivna vaniljbullar och bjöd på.
Det var dagens middag! Vin och en bulle på balkongen!
Det ät mycket lätt att falla in i studentlivet när man semestrar i Studenthuset Gripen.

Efter ett tag på balkongen blev jag plötsligt akut trött och tackade artigt för vinet. Kände att även bloggandet kommit på efterkälken.
Emilie kom lite senare.
Här är min sköna säng, man sover som en liten gris i den. Utan proppar sov jag ända till 04.05 då jag vaknade av att Gustav ville ut!? Men icke, han var inte här utan jag drömde.
Här skulle det vara en bild till, den som visar att Emilie sover i köket. Undrar just vart den har tagit vägen?

Nu har vi ätit en delikat frukost med nyttiga bajsalättbröd, juice och thé.
Emilie testade om hon hade några gratiskanaler på TV´n nu när Comhem har tagit över. Och titta! Efter 3 terminers svart TV så finns där ca 10 gratiskanaler!

Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. En tur till Ikea för lite småinköp sen lite lunch. Blir kanske lite sightseeing också.
Ikväll ska vi äta på en italiensk restaurang.

Heddå på er!


1 kommentar:

  1. Vilken lycka 10 gratiskanaler. Det är ju jättebra så kanske hon kan se på ngt på TV istället för via datan.

    SvaraRadera