6 augusti 2010

Heddå på en stund!


Nu har jag försökt laddat inför mitt kommande nattpass. Känns inget vidare att gå och jobba idag. Skulle hellre vilja vara hemma och softa med mina två pojkar.
Kanske skulle jag druckit en liten Mojito.....

I natt och i morgon natt jobbar jag med två vikarier. Mer behöver jag inte säga.
Men på söndag är Mia tillbaks och så jobbar Annette, en utav våra guldvikarierna. Så duktig!

Tittade nyss på Solens Mat på ettan. Ni vet han som reser runt i Italien och lagar mat m.m.
Gud, vad jag vill åka till Italien! Vilken mat och vilket land.
Var ju där två veckor 2008, då var vi i Toscana. Iofs på bussresa med ett gäng mer eller mindre muntra pensionärer men ändå.
Jag vill dit igen!

Nu ska jag strax packa ihop väskan och mej själv.

Mer av mej i morgonbitti om jag orkar.
Och vet ni?.........31 timmars jobb tills undertecknad äntligen får semester!


2 kommentarer:

  1. Hoppas då att fredag och lördag går fort och att vikarierna skärper sig och jobbar bra.

    SvaraRadera
  2. Det är du värd! Å på söndag får vi va fyra inne om ingen nånstans blir sjuk eller så....
    Ses då! Kram kram/mia

    SvaraRadera