28 augusti 2010

Bokstaven B dominerar



Helt plötsligt så sitter jag ensam i Pettssonska Palatset.
Ensamtid, ni vet att jag gillar det.
Anledningen till detta är att Rolf med kartläsare Micke kom hem från Almungeskogarna exakt på klockslaget 17.13.
Niclas ville bjuda maken och Micke på lax (?!)
Så han utgick med vändande post kan man säga.




Erika är med fina Hanna och hennes rara pojkvän Johan och äter middag.
Emilie och Jogge skulle äta på tu man hand så här sista lördagen tillsammans innan Emilie flyttar hem till vilda västern igen.

Har nu till slut iaf fått ändan ur vagnen och bakat vaniljbullar. Vette 17 hur jag gjorde den här gången. Men det blev ett gäng rejäla doningar som kommer serveras på Erikas födelsedagsfika imorgon.

Nu ska jag snart sätta mej tillrätta med en liten skål ostbågar och äntligen få titta på filmen Bröllopsfotografen.
Jag har som en del vet försökt hyra den att antal gånger.
Men nu är det alltså dags!







1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen inte du blir besviken på filmen nu då. Som du letat efter den.

    SvaraRadera