18 augusti 2010

414

Fyrahundrafjorton gånger har ni varit in på min sida igår!
Ja, ni läste rätt!

414 st klick på ewapettsson.blogspot.com på 1 dag.

Räknar man ut ett snitt så har alla 71 st unika vart inne 5,8 gånger!

Nog tjatat om detta....

Nu till dagens övriga nyheter:

Idag är det precis 3 månader sen Roffsingen opererade sitt knä. Ut med det dåliga in med en ny knäled.
Sista dagen han är sjukskriven idag. Jippie, ropar jag......men icke.
Idag kl. 13.45 ska han till farbror doktorn och be om att få bli sjukskriven augustimånad ut.
Han är inte riktigt redo för att jobba än, säger han. Kanske finns lite sofftyg till att slita på fortfarande och någon oupptäckt tv-kanal att zappa fram.
Herregud! Man ska inte känna efter så mycket!

Nu va du elak Ewa!
Mmm. jag är det ibland.

Nu stack Erika till jobbet. Hon börjar inte förräns lite senare men ska träffa en kompis i stora staden först.

Vad ska jag hitta på då? Inte mycket. Ett telefonsamtal till Marie är allt jag har planerat. Och det kan ju faktiskt ta mer eller mindre hela dagen. Sist vi pratade så var det i sirkalisa 2 timmar.

Antagligen blir det mer inlägg vad det lider....







1 kommentar:

  1. Det är väl lite lagom då att inte göra ett enda någe på en hel dag. När man har semester och allt. Hoppas verkligen att Roffes knä ngn sin blir bra igen.

    SvaraRadera