5 augusti 2010

Otäcka bilder......










































































Idag så åkte Rolf och jag på utflykt. Vi hade inte bestämt vad eller var vi skulle, men när vi satte oss i bilen så sa vi båda: vi åker och kollar på Owes lastbil i Örebro.
Kände som jag ville se hur den egentligen såg ut för att fatta vilken otrolig änglavakt han hade den där dagen före min 50-årsdag i juni.

Ni kan själva klicka på bilderna och få dom större.
När vi kom fram till Volvo Lastbilar i Örebro så började jag nästan gråta.
Jag tackar min lyckliga stjärna att det var just en lastbil Owe åkte i, annars hade han aldrig överlevt!

Tror 17 att han hade ont i fötter och ben, när man tittar på förarplatsen.
Självmordskandidaten i den mötande personbilen har alltså kört rätt under hela lastbilen och tvärdött omedelbart.
Tur för honom, det var ju det han var ute efter enligt brevet som hittades i bilen efter olyckan.
Han skulle sikta på första lastbil och frontalkrocka med den??!!!!!!
Jag kan tyckas låta hård, men va fan......välj något annat sätt och låt utomstående inte drabbas!
FEGT,FEGT,FEGT!

Det kunde blivit två till dödsoffer. Owe hade en sommarvikarie med sej, första dagen på jobbet. Kul dag!


1 kommentar: