25 augusti 2010

Slut nu....

Kvällens möte med min snart f.d chef och mina snart f.d kollegor gick bra.
Vi drack kaffe, åt godis (inte Mangeboy), och diskuterade bl.a sommaren, vikarier (stolpskott/stjärnskott ?!) ,utbildningar, samarbetet med Attendo m.m.

Jag blev inte så mycket klokare vad det gäller vårt nya arbetssätt från 1 september.
Eftersom inte Attendo var med så är det fortfarande oklart vissa frågor.
Men i stort sett så kommer vi arbeta precis som nu, fast i andra arbetskläder.
Den 8 september har vi ytterligare ett möte, nu med Attendo. Kan tycka att det mötet borde varit innan själva övertagandet, men tydligen inte.
Dom har även en middagsbjudning på Bålsta gästgivargård den 31 augusti. Då är alla inbjudna till festligheter med middag och kanske rusdrycker.
Jag befinner mej då i Malmö och tänker inte åka hem för denna tillställning.
Malmö som är som vilda västern nu med någon idiot som skjuter vilt.
Kan bli spännande!

När jag åkte hem kändes det verkligen som höst. 11 grader och duggregn, mysigt!
Bara att grotta ner sej i soffan och se slutet på Fångarna på fortet.

Nu ska jag ta mej en kopp the och lite riskakor. Emilie har redan lagt sej, hon börjar 06.00 imorgon.
Erika är på flickrummet och kollar på något otäckt program på datorn.

Godnatt på er mina vänner!

1 kommentar:

  1. Det kommer nog helt säkert vara som förut varför någon skillnad ? Ses snart hoppas jag

    SvaraRadera