13 augusti 2010

Puh.....


Idag kommer jag vara trött. Somnade inte förrens efter 4.00. Höll på att bli galen. Tror jag grubblar för mycket på det mesta.
I natt låg jag och oroade och kände efter symtom på alla sjukdomar jag absolut INTE vill drabbas av:
  • Als
  • Cancer
  • MS
  • Parkingsson
  • Huntingtons chorea (danssjukan)
  • Alzheimer eller andra demenssjukdomar
  • Guillain Barré
  • Stroke
  • Näthinne avlossning
  • Bli blind
  • Hjärtinfarkt
Ja, det var väl dom ovanstående sjukdomar jag alla hade en släng av i natt. Symtom på alla tycker jag.

Undrar om det här är ett naturligt fenomen då man fyllt 50?

Nä, nu måste jag skaka av mej alla sjukdomar och tänka positivt fast det kan vara fasen så svårt!

Idag är maken ute och åker båt med Niclas. Dom bestämde sej snabbt och oplanerat i morse eftersom vädret såg ut att bli bra.
Eventuellt kanske dom nattar över på någon holme om dom känner för det.
Gärna för mej, jag behöver lite semester och egentid.

Nu till dagens första kopp kaffe.

Hej på ett tag!


1 kommentar:

  1. Då är vi två som sovit som krattor då. Men du får väl försöka vila en liten stund under dagen.

    SvaraRadera