15 augusti 2010

Dagen efter......

Här kommer lite fler bilder från det lilla kräftkalaset igår. Sara ville gärna visa sin muskelstyrka och slet tag i första bästa solstol för att imponerade på kringvarande människor.
Andreas ser mäkta stolt ut över sin råstarka sambo....
(Kan avslöja att jag tror inte solstolen vägen såååååå mycket)


Fina Christine kom från den ena festen till den andra. Alltid lika glad och trevlig!


Här är världens bästa Emilie! Och om jag gissar rätt så tror jag att flertalet av dessa åtta sötnosar möjligen idag, dagen efter har en lite lätt huvudvärk.
Klockan 23.30 kom då två taxibilar för att köra sällskapet till Sportbaren och hur det slutade sen har jag ingen aning om.
Jag och Gustav åt lite rester och sen var det tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar