20 augusti 2010

Tv-kväll utan succé

Ursäkta mej, vars tog den här fredagen vägen någonstans?
Har inte gjort något vettigt på hela dagen, mer än att handla, klappat kissen och flyttat saker fram och åter.

Till middag gjorde jag en för oss ny maträtt. Antons kyckling. Hittade den på Allt om mat.se.

Erika och jag tyckte det smakade toppen medans maken svarade "Sådär" när jag frågade om det var gott.
Testa gärna!

http://www.alltommat.se/recept/antons-kyckling-5556/

I kväll var det inte så mycket av värde på tv. Vi tittade på Jönssonligan spelar högt, och det kan jag säga att det var det sämsta skit jag sett på länge!
Vem tycker sånt här är kul? Inte jag iaf!
Jag somnade faktiskt till en längre stund. Kan ju varit precis då det var som roligaste att jag missade det då!
Typiskt!

Nu har jag tryckt i mej en god glasspinne från Hemglassbilen samtidigt som jag surfat runt lite här.

Tror jag packar i hop mej snart. Måste vara pigg och laddad inför morgondagen.

Godnatt mina vänner!


1 kommentar:

  1. Men vadå??? Jönsonlige filmerna brukar väl kunna vara ganska så ok i alla fall.

    SvaraRadera