9 augusti 2010

Då så!



Känner ni någon som har semester nu???
Tror nog det! Jag har jobbat klart nu på ett tag. Känns skönt, nu ska jag vila min gamla blekfeta, slitna, trötta kropp i tre veckor.
Inget hårt kroppsarbete här inte utan bara lite enkelt, lätt jobb som t.ex att lyfta vinglaset, fika, åka på bilutflykt, läsa i soffan, pussa på kissekurren m.m.

Mmmm, vad jag gillar såna jobb!

I går kväll kom Emilie och Jogge hem från sin weekend i Borås. Hann inte prata så mycket eftersom jag jobbade och på jobbet finns det ingen som helst täckning för mobilprat.



I morgon kommer Erika hem från Zakynthos.
Fick ett sms igår där det stod att hon ville stanna kvar på ön. Tror jag det!

Men det ska bli skönt när alla mina raringar är hemma igen. Det blir iofs bara i 3 veckor till sen är det dags för Emilie att flytta hem till Malmö igen.
Erika börjar också skolan, hon ska läsa en kurs på Universitet. Tror det var Litteraturvetenskap.
Och även något på distans, något med foto...

Nu blev ni träffade av intressepilen igen.

Tror jag ska sova lite nu.



2 kommentarer:

  1. Hejsan ! Jag vill önska dig en jätte mysig semester och lycka till sen i september vi ses då kramar

    SvaraRadera
  2. Sov gott och ha en riktigt skön semester nu där du inte förtar dig.

    SvaraRadera