29 augusti 2010

Födelsedagssöndag

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag?
Jo, det är ingen vanlig dag för det är Erikas födelsedag!
Hurra, hurra, hurra!

Gårdagens ensammys var härligt! Ostbågarna tog slut lagom till filmen tog slut.
Bra tajming!

Bröllopsfotografen var så bra! Jag gillade den. Bra skådespelare, min favorit Kjell Bergqvist är underbart bra i sin roll som Jonny.
Sen att det pratas värmländska är också en grej som gör att jag gillar den.
Björn Starrin som spelar Robin gör det jättebra, allt på bred värmländska. Så kul!

Jag gillade den och kommer fortsätta att söka efter den så Rolf får se den också.

Maken btw har ont i huvudet i dag. Det tycker jag är kul! Han ser riktigt eländig ut och det roligaste av allt är att han inte riktigt inser varför han har ont i skallen...
Mitt tips är....alkoholintaget i gårkväll. Eller att Niclas tillagade lax kan ha vart härsken....
Men det är bara mitt tips, jag kan ju ha fel.

Snart kommer Emilie hem och ska sätta igång med tårtbaket.
Klockan 15.00 ska vi fika och hurra för världens bästa Erika.
Bilder kommer senare.....



1 kommentar:

  1. Vad bra att filmen var kul då. Kan du inte beställa den ellt typ stå i kö för den ngn stans då?? Eller varför bandade du den inte igår helt enkelt???

    SvaraRadera