16 augusti 2010

Nej då!

Godmorgon på er!

Jag är trött idag och lite halvseg. Tog tid att väcka min trötta kropp idag.
Men nu så är man nyduschad, nymatad och uppdaterad i bloggvärlden.

Idag så kommer jag få vara ensam ett tag........(läs: jippie!)
Lilla maken ska på sjukgymnastik och mina finaste flickor har sina jobb att gå till.
Men jag då!! Jag har semester......
Så eftermiddagen i min ensamhet ska ägnas åt...ingenting!
Kanske en kopp kaffe och lite surfande utan att någon gnäller att jag sitter för mycket framför datorn.
Välkommen till 2010-talet!

I kväll är det sen alltså dags för en liten träff med mina gamla klasskamrater. En utav dom har jag som sagt inte sett sen vi slutade 9:an. Hon gjorde det smarta valet att flytta utomlands, till värmen.
Ska bli kul att träffas igen även fast jag undrar vad vi kommer att prata om.
Blir nog en del om Härneviskolan, Bertil Rundblad, Ekhammarskolan och diverse skolresor.
Spännande är bara förnamnet!



1 kommentar:

  1. Ha en bra kväll och du tar väl med kameran?? Kan ju vara spännande att se om man känner igen tjejerna.

    SvaraRadera