27 augusti 2010

Härliga fredag!


Goddagens mina vänner!

Fredag i idag, men det visste ni säkert redan. Ni är en bunt smarta människor skulle jag tro.
Dagens aktiviteter ser ut något åt det här hållet:
  • Vakna till liv
  • Torka håret
  • Hänga tvätt
  • Åka till Bålsta
  • med
  • Erika
  • Fikastopp med all säkerhet
  • Hemåt
  • Klappa kissen
  • Klappa maken
  • Vilotid, möjlig plats kan vara schäslongen
  • Lita telefonprat
  • Surfning
  • Bloggning
  • Kaffe
  • Middag, idag endast jag och min hjärtevän
  • Tv
  • Sova
Ni ser va!!? Här ligger man inte på latsidan. Fullt upp hela dagen. Fast jag kan hålla med om att det inte direkt är några betungande saker jag sysslar med på min semester.

Idag har förresten min finaste vän Ingrid åkt till Rom. Hon ska vara borta ända tills på måndag.
Resesällskapet den här gången är inte lilla maken Micke utan en f.d arbetskollega.

Nej, dags att hugga in. Punkt 2 på tur nu!


1 kommentar:

  1. Lagom göra på en fredag. Men det är värst vad ni åker till Bålsa ofta. Tror nog att du hittar på anledningar att åka dit så du kan fika där ngn stans.

    SvaraRadera