17 augusti 2010

Ugglan har landat!


I dag kom det två paket i brevlådan.....
Båda var till min halvblinde make!


Ett par att ha på lilla snoken vid bilkörning......


Min man är numera vid 49 år, 10 månader och 16 dagars ålder en glasögonorm!


Och det andra paret att ha när han läser och arbetar och behöver se bra på nära håll.
"Oj, vad bra jag ser.......kan läsa utan att sträcka armarna till grannens staket!"

Nu behöver han bara en handväska att bära med sej sina fina glajjor, han mumla något om en handledsväska i skinn........(skoja bara)

Just det! Jag fick lägga ut dom här bilderna på Rolf, han sa faktiskt det!
Men sen packade jag ner pistolen.......


3 kommentarer:

  1. hoho, min svärfar har en sånn der handledsväska haha. Tycker Rolf er fin i sina nya glasögon :-)

    SvaraRadera
  2. Det var väl snällt att han gav tillåtelse till att du fick visa honom i glasögon. Herregud har han fått glasögon för att köra bil?? Milde tid hur dåligt har han sett egentligen.

    SvaraRadera
  3. Han har sett dåligt på långt håll, inte sett skyltar och så. Fast nu ser han skyltarna i tid!

    SvaraRadera