7 augusti 2010

Jahaja....

Idag hade jag då gett mig 17 på att jag skulle sova länge.........länge.
Siktade in mig på att slå mitt personbästa som är till klockan 16.00.
Men redan klockan 13.17 så vaknade jag av att det spände lite över blåsan och ett snabbt toabesök var därför mer än nödvändigt.
Efter det var det kört, jag var pigg och fikasugen.
Men för säkerhetsskull så kröp jag ner en stund till och slumrade nog en halvtimme till.

Då rasslade maken in genom ytterdörren med Willyspåsarna under armarna.
Han hade handlat lite middagsmat till sin trötta, utarbetande hustru, ja och till sig själv också förstås.

Har inte gjort så mycket mer idag. Rolf slängde ihop lite sill, ägg, lax och potatis. Var gott och lagom.

Gustav fick lördagsräkor i finskålen. Han fick sitta ute och äta med oss han med. Det gillar han, varför ska han äta själv inne när vi sitter ute?

Emilie ringde, dom var på Liseberg! Det är bara 6 mil från Borås att åka så där var dom och roade sej.

Nu ska jag strax åka till jobbet igen.

Ser ljuset i tunnel och jag har bestämt mej för att sluta gnälla nu.
Jag är glad att vi har vikarier så vi får semester. Jag får skylla mej själv som tog så sen semester.

Nu lite kaffe och mys med gubb....nej kissen!


1 kommentar:

  1. Såklart att du ser ljuset i tunneln. Snart så har du semester och då kan du bara slappa och vila och ta det lugnt.

    SvaraRadera