17 augusti 2010

Godmorgon alla glada!



Hej på er mina vänner!
Det har rasslat till ordentligt i besöksräknaren idag. Redan uppe i 28 tror jag!
Kan det vara 5 st vackra damer på restaurangbesök som drar till sej besökarna likt en magnet.

Ni märkte kanske att en stol var tom. Där skulle Ingrid ha suttit men hon avbokade i sista stund.
Hade lite mycket på jobbet så här första dagen efter semestern.

Hade svårt att somna igår. Fastnade förstås vid min lilla dator och jobbade på med designen. Sen kom Emilie hem från jobbet, jag tittade på klockan och upptäckte förskräckt att den var 01.30!

Gör inte så mycket att vara uppe och steppa på nätterna när man har semester.

Idag vet jag inte vad det blir för något skoj. Kan tänka mej att det blir en liten bilutflykt med lilla maken.
Han är uttråkad och sover lite nu, en liten powernap likt en bebis.

Emilie har stuckit iväg och jobbat och Erika ska åka till stan om en stund.

Lite sämre väder idag, mej gör det inget trots jag har semester.

Nu ska det bli spännande att se om min nya signatur kommer bli bättre och utan sådan där ram.....
Jag klickar på publicera inlägget.... NU!




Nej, fasen! Fortfarande ramen kvar!!! Nu blev jag ledsen.

1 kommentar:

  1. Va sjutton jag ser ingen ram runt din signatur i det här inlägget.

    SvaraRadera