21 augusti 2010

Redo för Diggiloooooooo!



Nu är jag packad och klar!

  • Vin..check
  • Räkbomb..check
  • Ostar..check
  • Kex..check
  • Vindruvor..check
  • Papperstallrikar, glas, bestick..check
  • Regnponcho..check
  • Mjölk till kaffet..check
  • Kaffe.. not check, det fixar Jessica
  • Picknickfilt..not check, det fixar Marie
  • Biljetter..not check, dom har Marie
  • Varma kläder...check
  • Kamera...check

Ja, det var väl allt.
I år har jag t.o.m en liten portabel, ihopfällbar stol med mej.
Vis av erfarenhet så vet jag att picknicka och min rygg inte är en bra kombination.
Därför tar jag i år med mej en stol.....likt alla andra pensionärer.
Den här stolen har jag lånat av Ingrid och den är så smidig och lätt. Sen att det har en inbyggd hållare för glas gör den till en riktig högklassig stol!
Mina kompisar, ni vet ungtupparna dom klarar det där bättre att sitta på marken.

Då ska jag bara sleva i mej lite fil nu så är det strax dags att åka. Insläpp klockan 16.30. Showen börjar 18.00.
Det gäller att vara ute i god tid så vi får bra gräsplatser.

Ni som undrar hur Gustav mår så vet jag inte än. Han vaknade till och gick upp och la sej i Emilies säng och där sover han fortfarande.
Men han spann iaf när jag nyss var och pillade lite på han.

Nu blir det inget mer från mej på ett tag.
Kanske en liten nattbloggning när jag är hemma igen, om inte ögonen går i kors!





1 kommentar:

  1. Ha det så himla kul ikväll nu och njut i fulla drag. Hoppas verkligen att vädret blir bra så ni slipper regn.

    SvaraRadera