17 augusti 2010

Sova kanske strax


Vilken skitprogram Allsången var i kväll!
Trodde att dom skulle slå på dom stora kanonerna när det var sommarens sista program.
Artisterna bådade gott: Måns Zelmerlöv, Magnus Uggla, Sarah Dawn Finer m.fl.

Vi gofflade upp oss i soffan med kaffe och mascarponeglass ivriga och förväntansfulla i att få lyssna på lite glad musik.
Och kanske t.o.m tralla med lite...."Är det efterfest på eran balkong" "Caracaramia"?!!

Men icke! Det var segt, stillsamt och trist.
Nej, jag tror jag måste skriva TRIST med stora bokstäver!

Artisterna kompades av en 69 st man/kvinnor stark symfoniorkester. Väldigt vackert men inte så himla röjigt.

Nu så har maken tagit kontroll över fjärrkontrollen och jag hoppade in framför datorn ett tag.
I dag är det jättemånga som besökt min populära blogg.

372 sidvisningar och 68 st unika!!! Och då är det 1 timme och 10 minuter kvar på dygnet!

Vad händer? Fattar inget!

Nu ska Erika och jag ha lite kvalitetstid....hej för idag!



Kom på att jag kanske skulle hälsa nytillkomna läsare välkomna!


VÄLKOMNA!



2 kommentarer:

  1. Men min stora favvo Uggla kan väl inte ha varit tråkig i alla fall. Lite röj måste det väl ha varit på honom??

    SvaraRadera
  2. Nej, inte ens Uggla var det fart på. Han körde nåt potpurri kompat av en synfoniorkester. Lugnt och stilla.

    SvaraRadera