12 augusti 2010

Tyst och tomt

Så var det tyst i huset igen!
Erika har åkt och jobbat och Emilie har åkt i väg med Jogge. Dom skulle först till Kista och sen till Smidö för lite mat.

Lilla maken är i garaget och håller på att laga något till Niclas. Skönt att han aktiverar sej lite så fjärrkontrollen får vila sej.

Gustav har sovit hela dagen men vaknade till för en stund sen. Nu är han ute på vift.

Och jag, vad gör jag då? Inte ett någe. Vill inte göra något heller. Gillar att sitta och glo rätt ut genom fönstret.
Det är min melodi!

Ska väl gaska upp mej och ta en tur till Willys. Fattas mycket i kylen och sen var det det där med middag också. Ikväll bara Rolf och jag, undrar vad han vill äta?
Blir väl sill eller korv som vanligt. Jag skulle vilja ha pasta. Men det är ingen mat säger han.

Usch, nu lät jag gnällig igen.....

Bäst att lägga sej en stund igen.......

1 kommentar:

  1. Du får väl göra en god pastasallad till den grillade korven då. Kan varmt rekommenderas. Vi äter det ofta.

    SvaraRadera