29 augusti 2010

Kaloribomber och granater

Idag har vi firat Erika med buller och bång! En sanning med modifikation kan jag säga.
Det var inte så många som kände sej sugna på det enorma kaloriutbud vi hade att bjuda på.
Men väl mormor, farfar, faster Lotta, Jogge och så vi förstås!
Så det var en stillsam skara som smaskade i sej för glatta livet. Alla utom Lotta som idag hade en mage som var out of order. Hon tog däremot en lite doggybag med sej hem.
Magen kanske blir bättre, får vi hoppas.


Emilie hade gjort världens finaste och godaste tårta. Den lilla kraken hade t.o.m.lagt ner arbetet med att doppa dom små gubbarna i smält 70% choklad.

Jogges tiramisu gick inte heller av för hackor! Så himla god!
Tror mormor tog tre bitar! Om än väldigt små men iaf. Men säg inte att jag har sagt det!
Jag glömde mitt i festhetsen att ta bilder på både dansande festdeltagare och resten av det gignande kakfaten.
Det fanns både muffins av två olika sorter, mina bautabullar i storlek Xl och neg.....chokladbollar.

Mätta som små troll vinkade vi sedan hej då till släkten!
Erika var nöjd med sina presenter och kalaset, och det är huvudsaken.



1 kommentar: