7 augusti 2010

En sån natt...


Godmorgon!
Nyss hemkommen från en natt med extremt mycket att pyssla med.
Tänkt ett tag gå hem faktiskt! Men det hade ju inte gått, utan det var bara att kavla upp armarna och hugga in.

Men hårt kroppsarbete tar på kroppen och min är inget undantag. Helt komplett slut som artist är jag nu.
Måste bara äta lite frukost så man slipper vakna 12.00 för att man är hungrig i kistan.

Godnatt med er, återkommer ifall jag vaknar något mera. Som det känns nu så skulle jag kunna sova till mitten av november faktiskt!


2 kommentarer:

  1. Kanske blir svårt att sova till november och lite dumt. För då missar du ju din semester. Men sov riktigt länge idag i stället och ta det sen lungt fram till du ska jobba igen.

    SvaraRadera
  2. ush, jammen godt du bara har 2 netter kvar innan semester. Nu börjar min semester ta slut..håppas alt har lugnat ned seg på jobbet til dess :-)

    SvaraRadera