17 augusti 2010

Filmtajm

Har haft lite ensamtid i dag med.
Nyblivna glasögonbäraren åkte iväg med Micke på något äventyr. Tror det var något med att glo på båtar och kombinerad lunch.
Förstår vad han ska se båtarna bra nu med glajjor på näsan!

Jag har inte gjort något. Legat på soffan och zappat. Tittade på Pippi på dom sju haven.
Jocke med kniven, Blod Svente och papegojan Rosalinda.

Ja, det var riktigt spännande ett tag. Tur att jag hade Gustav bredvid mej.
Men Pippi hon klarar allt!

Sen har det äntligen blivit klart med nya schemat som vi ska gå på fr.o.m 1 september. Attendo godkände Mias förslag!
Toppen, tycker jag. Det är ett kanonschema!

Jag är ledig BÅDE jul OCH nyår!!

Så nu har jag suttit med grön överstrykningspenna i almanackan och ringat in. Ser väldigt kladdigt ut eftersom mitt gamla schema är inringat med rosa penna.

Snart dags för middagsbestyr, idag fläskkotletter med ugnsrostad potatis och lite svampsås.








1 kommentar:

  1. Ha Ha. Pratade just med Malin och hon hade tittat på Saltkråkan idag. Ni verkar ha samma filmsmak. Du får kanske kolla om de rear några almanackor nu så det inte ser så kladdigt ut då.

    SvaraRadera