13 augusti 2010

B-film

Nej, Farsan var då inte my cup of the.
Var inte ens rolig, fnissade lite grann någon enstaka gång. Men nej, det blir bara betyget:
  • 1 stark ostbåge
  • Eller 2 svaga ostbågar
Ändå är jag ganska lättroad. Och jag hoppas jag hittar Bröllopsfotografen någon annan gång någon annanstans.
Men ostbågarna var så där lagom sega och goda, vinet hoppade jag. Var inte sugen?!

Annars är det skönt att vara solokvist. Gustav har skittrist, han vankar av och an och letar familjemedlemmar.
Nyss hörde jag honom jama eländigt. Då var han på altantaket, fick öppna badrumsfönstret på stage 2 för att ta in han.

Nu så tror jag att jag ska titta på någon annan film. Dvd-spelaren funkade bra och inga var blåa i fejsen.
Kanske blir Torsk på Tallin, den kan man inte se för många gånger.

Man kan säga att det är mitt förstahandsval!

Ni kanske undrar vad snedseglarna är någonstans? Ja, det skulle jag gärna berätta om jag visste det.
Jag antar att dom övernattar så där lagom mysigt i någon hamn. Jag är inte avundsjuk....inte det minsta.

Nu lite Roland Järverup.....


1 kommentar:

  1. Ostbågar är ngt jag kan sakna riktigt mycket i bland. Svenska ostbågar är så himla goda. Men jag gillar dock inte mina sega som du gör.

    SvaraRadera