26 augusti 2010

Smaken är som baken.


Har suttit som klistrad framför televisionsapparaten i kväll. Sommarens konsert från Dalhalla med en utav Sveriges bästa artister Carola visades kl:21.00.

Så här i efterhand så ångrar jag mig bittert att jag inte åkte dit. Var väldigt nära att boka biljetter men tyckte att dom var lite väl dyra.
Sen var vi samma dag bjudna på Marie och Jonas födelsedagsfest.
Och det ville man inte heller missa.
Synd bara att dom inte visade hela showen, var bara valda delar. Men ack så bra!

Ja, jag vet......alla gillar inte Carola men jag kan inte rå för det. Hon är bäst!
Nästa gång, om det blir någon är jag på plats! Promise!

Statusen i övrigt på medlemmarna i Pettssonska Palatset då?
  • Rolf: grinig, sur och tvär
  • Emilie: glad, pigg och söt
  • Erika: på väg hem från jobbet. Men jag anar att hon är trött, söt och glad
  • Gustav: söt, trött och gosig
  • Ewa: pigg, rar och trevlig
I morgon är det fredag och min semester börja lida mot sitt slut. Nästa fredag stämplar jag åter in på arbetet.
Men nu i nya arbetskläder och med ny arbetsgivare.
Längtar faktiskt lite, ska bli skönt att komma i gång och framförallt få lite rutiner igen.

Nu ska jag hämta Erika från pendeltåget.


1 kommentar:

  1. Men hua redan slut på semsetern?? Tycker du nyligen börjat den och du skulle ju ha så himla lång sem. Hmm. Carola kanske inte är bäst. Men hon är jäkligt duktig på att sjunga. Värre blir det när hon öppnar munnen för att säga ngt. Då blir det inte så himla bra.

    SvaraRadera