19 augusti 2010

Triståtråkigt


I dag är jag en tråkig bloggare. Finns inte ett dugg att berätta. Allting är skitåpannkaka.
Har inte gjort något vettigt på hela dagen, bara haft ont i huvudet.
Det var kul med lite kaffebesök mitt på dagen. Både Lotta och Micke kom samtidigt.
Då fick man iaf prata med några vettiga människor!

Gustav är glad! Tur det!
Nu ska jag ta mej en tur till centrum. Det ligger en nota på bordet, Emilie har skrivit upp färsk ingefära, honung och citron.
Hon har jätteont i halsen och brukar bli något bättre när hon dricker hett vatten med dessa tre ingredienser i.
Hon får prova när hon kommer från jobbet sent i kväll.

Kanske man kommer på bättre tankar av lite frisk Bro Centrum-luft?!

3 kommentarer:

  1. hmm, du verkar også hatt en tråkig dag. Man kan jo håppas att det är nåt kul på tv ikväll kanskje.
    Min dag blir iallefall mer rolig av dina blogginlegg :-)

    SvaraRadera
  2. Din blogg förgyller min dag då och då i varjefall

    SvaraRadera
  3. Vem vet du kanske träffar på ngn riktig stjärna på väg till Centrum som kommer att förgylla resten av din dag.

    SvaraRadera