20 augusti 2010

Helg nu igen?!


Hejsan hoppsan i galoppsan!

Passade på att ta lite sovmorgon idag.....med.
Var vaken redan klockan 8.00 men frågade mej själv vad jag skulle upp så tidigt att göra?
La mej igen och somnade nog om till klockan hade passerat 10.00.

Erika var då i full färd med att äta frukost och Rolf han sov i soffan, som vanligt.

Idag vet jag inte vad som kommer att hända. Ska ta mej en tur till Bålsta. Behöver besöka systembolaget inför morgondagens picknickande i Ulrikdals slottsträdgård.
Jag ska handla ost, kex, vindruvor och en räkbomb också.

Nyss ringde Peter och frågade om Rolf ville åka med och laga Lottas hästtransport.
Tack snälla Peter att du roar maken! Han behöver komma ut lite, och hästhagar och hästar gillar han verkligen.

Ja, det var väl allt så långt.
Ha en trevlig fredag mina vänner


1 kommentar:

  1. Hoppas ni får skitkul imorgon! Jag saknar dig, måste du verkligen ha så låååång semester??? ;)
    Kram!/Mia

    SvaraRadera