29 juni 2010

Allsång del 2


Allsång på Skansen hade premiär i kväll. Jag satt klistrad tillsammans med min inte fullt lika entusiastiske make.
Men herregud det var ju ett startfält som hette duga ikväll! Mina solklara förstahandsval!

Bl.a Carola, The Ark och Anna Bergendahl. Den sistnämnde inte en solklar Ewa-favorit men bra som pausunderhållning. Jag passade på att besöka damrummet för att senare trycka på kaffeapparaten i köket.
Hann t.o.m ropa på Gustav också innan hon hade gnällt klart på scenen.
Ett hyllningspotpurri till Robert Broberg som fyller 70 år i veckan var också jättebra. Alla gamla Broberglåtar som man är uppväxt med i ett fartfylld potpurri.

Nu ska jag strax faktiskt gå och lägga mej. Känner mej inte riktigt 100. Har ont i lederna, knän, fötter och armbågar värker.
Hoppas det ger sej till i morgon då vi ska på stadsvandring med diverse mat och dryckstopp.
Kan bli riktigt trevligt.

Godnatt med er!




Ps: Förresten.......vet ni vad det är för dag i morgon???? Det borde ni veta!......cliffhanger!

1 kommentar:

  1. Det är den 30 Juni i morgon. Ngt särskilt med den dag tydligen. Hmm undrar vad? Hoppas du inte håller på och blir sjuk nu när du är långledig och bara ska slappa och njuta.

    SvaraRadera