14 juni 2010

Jippie!


Ursäkta mej att jag idag varit lite snål med livsviktig information och inlägg.
Men som ni förstår så flaggar jag redan nu för att det tyvärr kommer att bli lite mindre för er att läsa här inne.
Åtminstone den här veckan. Jag är ju bjuden på ett stort kalas på lördag och har lite att stå i
i och med detta spektakel.
Besöket hos tandhygienisten gick mycket bra!
Jag fick så mycket beröm på att jag gnott med tandstickor, tandtråd och allehanda verktyg för att hålla munnen fin!
Mina fåtal tandfickor i övre tandraden hade t.o.m försvunnit!
Och i nedre hade dom blivit mindre djupa.
Detta beroende på ett evigt filande och sköljande med Listerine av undertecknad.
När jag kom hem så firade jag med en banan och en kaffeslatt.
Sen var det dags för Erika och mej att slänga sopsäckar med bråten på soptippen.
På bilden ovan så ser ni mina små telningar prova mammas glarrer!
Vi lastade Owes Skoda pickup och sen for vi iväg.
Allt gick galant och hem for vi igen.




Nu hade Peter "Polacken" Pettersson kommit för att såga ner ytterligare lite grenar på vår jättebuske/träd.
I morgon är det tältresning klockan 18.00 och då får inga utskjutande grenar vara i vägen.
Nu så har jag brassat käk, makaronilåda.
Ni vet det som vi skulle äta förra veckan men som Rolf tyckte var onödigt att koka makaroner för två personer.
Nu är vi tre till middag och det känns definitivt mindre onödigt.
I kväll arbete!

1 kommentar:

  1. Herregud ni röjer ju hela tomten. Men det blir nog fint det där när det är klart.

    SvaraRadera