22 juni 2010

Trött efter natten

Hej på er!

Inatt har man då alltså gjort comeback efter några dagars ledighet och festande.
Kan väl erkänna att jag inte var direkt sugen på att åka och jobba i går kväll. Men när man väl kom på plats och fick träffa alla härliga kompisar igen så kändes det bra.
Mycket tid på fikarasten handlade förstås om festen.
Ja, vi var iaf överens om att det var en rolig fest och jag tro faktiskt att dom flesta hade kul.

I morse åkte jag direkt från Bålsta till Kungsängen för att leverera en stycke resesäng och en barnstol till Sofia.
Min trogne läsare Lindah från Norge sitter just nu på en buss eftersom tåget var inställt med sina två små juveler Samuel och Jonatan.

Eftersom grejerna var parkerat hemma hos Lindahs syster Malin ett stenkast härifrån så ställde jag självklart upp och körde grejerna på plats.

Nu ska jag äta upp min nyttiga solrosfrömacka (man måste hålla magen i trim!) och sen lägga mej.

Och till mina små juveler vill jag säga:
Kan vi inte äta någon god pasta idag?
Handlar ni?
Ta mitt kort i plurran, ni vet koden...Tack!

Godnatt Världen
Åter när jag vaknat




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar