16 juni 2010

Sådärja!


Dagen har gått på i en takt som heter väldigt fort. Jag sov ända till 14.00 och skuttade upp för att möta min lille man spatserande med tom blick i hallen.
Efter snabbdusch och lite filmjölk så stack vi iväg till Uppsala för ett Biltemabesök.
Vi var ute efter några typ större klämmor som vi skulle ha att fästa upp tältduken med.
Vi hittade det vi skulle och gasade hemåt. Jag lyckades givetvis med lite felplaceringar i rondeller och hamnade lite fel. Men rondeller är bra, bara köra några varv till
och vips så var man på rätt köl igen.


Så här ser det tilltänkta partypalatset ut. Och ja, visst kommer det bli lite intimt men va fasen det är ju ingen sittande middag på 5 timmar.
Jag tror det kommer vi alldeles utomordentligt.
Nu ska det bara pyntas med ballonger, girlanger och annat kul från Amerika.
Och sen in med 8 bord!!! Oooops?!
Jag kom förresten aldrig iväg på spanska paellapartyt, kom lite annat emellan.
Nu så sitter jag här i soffan och räknar ner....bara 45 minuter kvar nu som pigg 49-åring.
Whoooohoooooooooo!


3 kommentarer:

  1. Tältet ser väl jättefint ut. Ni kommer att ha så mysigt i det där tältet.

    SvaraRadera
  2. HURRA HURRA for våran pigga Ewa, hvem skulle vel tro att hon idag er halvvägs till 100 år...
    En gladare person en deg har jag nok inte mött, du er jo ALLTID glad, och du gör alla andra glada, och derfor är man jo så himla GLAD for att Bro kommun är skit, så att jag fick lära känna deg.
    Kram på deg Ewa, gla i deg. Ha en toppen dag, och se nå til att du sparar lite energi tills på lördag:-)

    SvaraRadera
  3. Jag må då leva ja må då leva GRATTIS Pomonas bästa Ewa på din 50 års dag i dag är det din dag. Kramar Sussie

    SvaraRadera