20 juni 2010

Dagen efter......


Vi håller på att återhämta oss för fullt!
Festen var superkul!
La mej 05.00, precis samtidigt som skattjakten börjar på Pomona!
Vi har städat sen 12.00!
Snart är vi klara!
Då kommer bilder och referat!
Håll ut kompisar!
Det luktar som om det bor ett gäng alkisar i Pettssonska Palatset!
Jag är glad men trött!
Foten värker!
Gustav är glad att det är över!
Herregud, vad dåligt ni drack!
35 liter vin kvar!
9 plattor öl kvar!
Kanske hade köpt på mej liiiite väl mycket!
Jag kommer åka lååååångt på alla presentkort!
Tror jag tar en sista minuten redan nu!
Tycker om er!

7 kommentarer:

  1. Jag drack inte dåligt! Det kan min huvudvärk vittna om! Tack för igår Ewa det va kul och maten var god! Mvh Magnus

    SvaraRadera
  2. Hejsan ! Ursäkta att jag inte kom Ewa men jennieffer följde med ut på sjön och jag ville umgås med henne så mycket som möjligt hon jobbar sen hela sommaren och nu när det är bra mellan oss. Men du hade nog fullt upp med alla andra så jag tror inte du saknade mig speciellt mycket än en gång grattis och njut av resan det är du värd! Hoppas vi ses snart kramar i massor Sussie

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick en underbar fest!
    Själv var jag i knuglia Hufudsatden och bevittnade när Vickan och Vesslan knöt hymens band :P
    Har du kvittot kvar på spriten är det bara att lämna tillbaka till systemet, de har öppet köp, Faktiskt! Helt fantastiskt när man är osäker på hur mycket det ska gå åt under en fekke./Kerstin H

    SvaraRadera
  4. Hvilken kväll/natt det blev.Hadde så otroligt kul. Ryggvärken er helt borta..dansen var bra medicin. Derimot har jag en handled som inte henger med idag hehe, svårt med höga skor :-). Tack snälla du for en kväll jag sent kommer glömma.
    Nu ventar jag på mer blogging om din fest.

    SvaraRadera
  5. Tack raring för en underbar fest! Hoppas att du hade kul! Kram

    SvaraRadera
  6. Super trevlig fest Ewa. Jag drack inte heller dåligt, för det känns för mig med i dag. Känner mig lite off så att säga;)
    Tack för en jättetrevlig fest.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  7. jaha, jag får väl ta på mig det då, att det blev så mycket dricka kvar! Men det har ju sina orsaker :)
    Tack för en jättetrevlig fest! Vi hörde er ända till Hästskovägen när vi gick hem. Kram från mig, som inte hade huvudvärk i söndags!

    SvaraRadera